Facebook-მა დღეს Messenger Rooms დააანონსა, რომელიც 50-მდე ადამიანს მისცემს საშუალებას ვიდეო ჩეთით დაუკავშირდნენ ერთმანეთს.
აღმასრულებელმა დირექტორმა მარკ ცუკერბერგმა დღეს პირდაპირ ეთერში გამოაცხადა ახალი Messenger Rooms-ის მახასიათებლები. ინტერვიუში მან აღნიშნა, რომ “ვიდეო ჩეთი არ არის ახალი სფერო მათთვის, თუმცა ეს არის სფერო, რომლის გაღრმავებასაც ჩვენ მუდმივად ვცდილობთ”.
ეს ნაბიჯები გადაიდგა მას შემდეგ, რაც გლობალურმა პანდემიამ აიძულა ასობით მილიონი ადამიანი იცხოვროს შენობაში და დაეყრდნოს ციფრულ ხელსაწყოებს თითქმის ყველა საკითხში, როგორებიცაა: სამსახური, სკოლა და ა.შ. დღეის მონაცემებით ყოველდღიურად Facebook Messenger-სა და Instagram-ში 700 მილიონ ადამიანზე მეტი რეკავს.
თუმცა კონკურენტები მასშტაბებს აფართოებენ. აპლიკაცია Zoom-მა, რომელმაც ფუნქციონირება დაიწყო, როგორც ვიდეოკონფერენციის მარტივმა ინსტრუმენტმა, დეკემბრის თვეში 10 მილიონი მომხმარებელიდან 300 მილიონზე მეტს მიაღწია. ასევე აპლიკაციამ Houseparty-მ ბოლო თვეებში 50 მილიონ მომხმარებლამდე მიაღწია.
Messenger Rooms სწორედ იმ გამოწვევებს პასუხობს, რომელიც დღეს აქტუალურია.აპლიკაციაში ოთახის შემქმნელს შეუძლია გადაწყვიტოს, ღიაა თუ არა ვიდეო ჩეთი ყველასთვის, ან ჩაკეტოს იგი, რათა თავიდან აიცილოს დაუპატიჟებელი სტუმრები. თავდაპირველად Rooms-ის გამოყენება Messenger-ისა და Facebook-ის საშუალებით გექნებათ, მოგვიანებით კი Instagram-სა და WhatsApp-ის პორტალებზეც. სტუმრებს შეეძლებათ Rooms-ში შესვლა იმის მიუხედავად აქვთ თუ არა Facebook-ის ექაუნთი.
Messenger Rooms-ში შეგეძლებათ შეცვალოთ თქვენი რეალური უკანა ფონი, ვირტუალურით. ზოგიერთი უკანა ფონი იქნება 360 გრადუსიანი პანორამით წარმოდგენილი, ლამაზი ხედებით. AR ფილტრები კი ბნელი ოთახების განათებასა და ვიზუალის გაუმჯობესება/შეცვლაში დაგეხმარებათ.
Facebook-ში აცხადებენ, რომ ზარები არ მოისმინება. ოთახის შემქმნელს შეეძლება მონაწილეების წაშლა ნებისმიერ დროს, ხოლო უკანონო ქმედებების დარეპორტება Facebook-ში იქნება შესაძლებელი.
Messenger Rooms, როგორც ახალი პროდუქტი აშშ-ში, მომდევნო კვირების განმავლობაში გამოჩნდება. უცნობია, როდის გახდება ის ხელმისაწვდომი გლობალური ბაზრისთვის.